Flykten från sushiattacken

Det var en gång ett robotäpple som bodde på en gård och matade sina kor. Efter det så gick robotäpplet till en affär och träffade slaygirl.
Han gick och handlade för komat. Han blev vän med slygirl. De skulle äta sushi. Sushin vaknade till liv. Sushin attackerade dom. De rymde och planerade att öppna en ny
planet att rymma till…